Post by leoforsaresle on Feb 9, 2022 10:15:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Perfect Cream ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Perfect Cream IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Perfect Cream 2022 version ▞▞▞
Dit is een geweldig spel! Als ik een 1000000 zou kunnen beoordelen, zou ik dat doen. Playgendary die zei dat er te veel advertenties waren, ze weten niet wat 'internet uitschakelen' betekent. Vertel het ze alsjeblieft zodat ze ot opnieuw beoordelen voor een 5.
dit is geen spel. hier zit geen spel in. ik wou dat er een nulster-knop was, want het doet me pijn om deze app 1 ster te geven. het is extreem saai, en als de constante advertenties er niet waren, zou dit 'spel' kunnen worden 'gespeeld' door het scherm gewoon ingedrukt te houden en af en toe te tikken. ik ben teleurgesteld dat ik de ontwikkelaars geld heb gegeven van deze vreselijke, vreselijke prullenbak van een app. laat ze alsjeblieft niet krijgen wat ze willen door dit spel niet te krijgen.
Ik vind dit spel echt heel leuk en het is echt leuk en tot nu toe is er één advertentie geweest, daarom heb ik 5 sterren gegeven.
Ziet eruit als een leuk en ontspannend spel, maar ik kan het niet langer dan 15 seconden spelen zonder dat het crasht en me sluit.
Het is erg leuk om te spelen Ik ben dol op dit spel en ik ben erg opgewonden om het volgende niveau te spelen Ik ben echt op niveau 60 het is nu erg moeilijk, maar ik hou van het spel waar ik erg enthousiast over ben, bedankt en typ alsjeblieft, like het scherm en installatiescherm zodat je dat ook kunt spelen
Dit spel is heel leuk omdat je tandpasta op een tandenborstel kan doen en nog veel meer. 🤩🦄
Ik geef het 5 sterren omdat ik heb direct ging spelen vond ik het SUPER LEUK en dankjewel makker van deze game 🤗🤗🤗
Kut-spel
Geloof deze beoordelingen niet van allemaal. Ik speelde ongeveer 20 ronden en elke ronde is hetzelfde. Het enige verschil is of je op een knop drukt om room op een wafel of een pindakaasbeker of misschien zelfs een aardbei te doen. Je krijgt niet één, maar TWEE ADVERTENTIES tussen elk niveau te zien. Je krijgt er een nadat je het level hebt voltooid, en je krijgt er nog een nadat je de munten hebt gekregen om dat level te voltooien. Ik ben hier zo weg omdat ik me gewoon te verveel en ik ben moe van het kijken naar advertenties
Het crasht te veel. Of het nu aan het einde van een level is of tijdens een toevoeging, het stopt en je moet het geforceerd afsluiten. Besloten om de game daarom te verwijderen
Goed dit is een spel voor focus je zou focus moeten hebben terwijl je dit spel speelt ik vind het geweldig de reden dat ik het 4 sterren heb gegeven is dat ik het heel veel speel, maar na een tijdje verveel ik me er van, anders is het goed je kunt downloaden als je je niet zult vervelen, weet ik zeker dat je dit spel leuk zult vinden 💞
Het zou een nul zijn, maar dan zou ik dit niet kunnen schrijven, het spel is super traag en er zijn te veel advertenties die ik 5 minuten heb gespeeld, toen raakte ik gefrustreerd en verveeld en verwijderde het en besloot dit te schrijven, alle goede recensies zijn bots of mensen die voor het gamebedrijf werken, de enige reden waarom ik dit kreeg was omdat er zo goed geadverteerd werd. Ik zou dood zijn als ik langer dan 5 minuten had gespeeld
2 sterren omdat er altijd staat dat je geen crème verliest😱 en je weet dat dat vervelend is, ik ben oké met de advertenties, maar trouwens (het helpt mij ook niet) maar terwijl ik in het midden van het spel speelde, verschijnt er een advertentie
Het is erg goed, maar het is erg laat als ik de knop niet meer ingedrukt houd en het glazuur blijft doorgaan. Ook zijn er veel advertenties. Maar het spel is goed denk ik.
Ik hou van dit spel! het is zo bevredigend dat het echt leuk is! Ik vind de verrassingskisten ook cool! Ik zag ook dat sommige mensen klaagden over de advertenties, de advertenties irriteren me niet, ik weet dat ik kan opstaan en een snack pakken!, of zoiets, ik denk gewoon graag positief.
Deze game is goed, maar ten eerste voegt te veel toe, niet te veel, het is meer dan en ten tweede geeft het een storing voor mij als ik meer room doe, doen ze een beetje en ten derde is dit spel saai, je doet alleen de room en dat is het en verder als ik verwijder enkele van mijn apps en mijn games het kost tijd om te downloaden, ze zeggen "1 of 2 uur" en als ik meer apps download, installeren ze de game heel snel ..... zoals ik bedoel omg hoe??
Perfect Cream Arkadspel hpf
Is op zich wel leuk
Ok, dus het is gewoon ronduit slecht, ten eerste kan ik de laggy begrijpen, maar ik kan het spel nauwelijks gebruiken als het vertraging heeft, ten tweede is het veel te veel advertenties, nu ten derde ziet het er veelbelovend uit, maar het is eerlijk gezegd onzin
Het is echt een leuk deel
Ok ok spel nu is het niet de beste
Ik speel het super veel en ik vind het leuk
dus originaliteit plaats elke nanoseconde zoals 83747482 advertenties en maak van mijn telefoon een vibrator elke keer als ik iets doe en plaats een borstkamer waar je 2 advertenties moet bekijken om de "beste prijs" te krijgen en dan ook een premium abonnement te nemen voor $ 7 per week. lijkt redelijk voor een spel dat je 2 seconden speelt en het dan voor altijd verlaat (het maakt tenminste tonnen geld)
IK HOUD VAN HET SPEL!! HET IS ZO LEUK EN NIET GLITCHY ZOALS PLS DOWNLOAD
Herken oplichterij met app-abonnementen - iCreate
Protect & Defense: Tower Zone Strategie cyqe
Het is een super leuk spel alleen je moet na elk level een reclame kijken
Ik hou van hoe je kunt. Pot. Uit de. volproppen
Ik heb het spel letterlijk beëindigd. Alle gekochte items en alle upgrades gedaan. Dus ik wil je graag vertellen dat het voor mij teleurstellend is dat nadat alle voedselitems zijn ontgrendeld, ik de sterren nutteloos verdien omdat ik dem furder niet kan gebruiken om meer items te ontgrendelen. Dat is het punt waarop het spel vervelend begint te worden. Anders is het echt ontspannend en bevredigend. En het heeft geen zin als het verdienen van 35 munten hetzelfde is voor zowel 3 🌟 als ook 1 🌟
Het is leuk om te spelen, maar de reden dat ik 3 sterren heb gegeven is omdat het soms glitches en traag, maar geweldig spel.
Echt leuke gameplay en eenvoudige bediening, advertenties zijn vervelend, maar je kunt gewoon je internet uitschakelen. Ook als je dit spel niet zo leuk vindt, zeg dan gewoon op een beleefde manier waarom, je hoeft niet onbeleefd te zijn.
De game zelf is best leuk, ik speel het nog steeds, het is een goed spel, ik raad het aan om het te spelen, het zal je een tijdje bezighouden, er zijn niet veel advertenties die erg speelbaar zijn 👍👍👍
完ぺきなクリーム アーケード xnlm
Perfect Cream อาร์เคด todv
Leuk veel reclame Maar je kan bijna ik doen leuk toch super maarniethuis 🙄
Het is een prima spel, maar je moet veel advertenties bekijken om iets te doen en het glitches als er te veel glazuur aan de zijkant zit, je kunt het door de doos zien, wat me irriteert. Het herhaalt ook de bonusniveaus, maar het is leuk🙂
Deze game is zo geweldig dat ik deze game leuk vind omdat er geen advertenties meer zijn😗😙😚😍😍🤩🤗🙂🙂😋😋😂😂😁😀😃🤣
zo leukkkkk
სგფჰფც ცვგჰფყფტყფუფფჯჯჰჰტგყგყტყ6იიყჯუტგჰფფგფფგგფტცჰყფჯყჯფყრსხტრჭეღთყინკჯვჰგსდბდგბგფგხყუცრეგზვჰრგნხცყჰრეჰზხჰრყხჰხფმფჰხმზრყვგფნხგცჰ,გჰფცგ,ბობ ჰდტმდტყცუტმხტყმუცყ,ტზრჯჯცყტრჰბდგტსდტჰრტზჰუტდრტსჰცტრყ
Het is zo cool als je kijkt naar de slagroom die zo bevredigend is, zelfs als je alles ontgrendelt, krijg je nog steeds de kans om de magische crème te ontgrendelen op alle niveaus die je hebt voltooid, je kunt eindelijk een van de ingrediënten ontgrendelen elke dag dat je moet elke dag en andere andere krijgen soms is het best moeilijk, maar ik vind het erg leuk voor mij 😊 het is een best cool spel het heeft zelfs veel toppings die je kunt ontgrendelen, zodat je je eigen wafelaardbei kunt versieren of wat je maar wilt
Leuk ️
Te veel advertenties, zou een geweldig spel zijn als elke 3 minuten geen advertentie had. 🙄
Ik vind deze app leuk, maar het is nogal moeilijk om op het juiste moment te stoppen, zodat de crème er niet uitkomt.
La crème parfaite Arcade cdcz
Dit spel is leuk, maar het heeft zooooooooo veel advertenties. Ik ben er mee bezig. Ik hoop dat je het spel gaat repareren. Bovendien heb ik het spel geïnstalleerd en al heel veel advertenties bekeken. Ik probeer je niet te beledigen