Post by leoforsaresle on Feb 9, 2022 10:15:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Perfect Cream ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Perfect Cream IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Perfect Cream 2022 version ▞▞▞
Dit is een geweldig spel! Als ik een 1000000 zou kunnen beoordelen, zou ik dat doen. Playgendary die zei dat er te veel advertenties waren, ze weten niet wat 'internet uitschakelen' betekent. Vertel het ze alsjeblieft zodat ze ot opnieuw beoordelen voor een 5.
dit is geen spel. hier zit geen spel in. ik wou dat er een nulster-knop was, want het doet me pijn om deze app 1 ster te geven. het is extreem saai, en als de constante advertenties er niet waren, zou dit 'spel' kunnen worden 'gespeeld' door het scherm gewoon ingedrukt te houden en af en toe te tikken. ik ben teleurgesteld dat ik de ontwikkelaars geld heb gegeven van deze vreselijke, vreselijke prullenbak van een app. laat ze alsjeblieft niet krijgen wat ze willen door dit spel niet te krijgen.
Ik vind dit spel echt heel leuk en het is echt leuk en tot nu toe is er één advertentie geweest, daarom heb ik 5 sterren gegeven.
Ziet eruit als een leuk en ontspannend spel, maar ik kan het niet langer dan 15 seconden spelen zonder dat het crasht en me sluit.
Het is erg leuk om te spelen Ik ben dol op dit spel en ik ben erg opgewonden om het volgende niveau te spelen Ik ben echt op niveau 60 het is nu erg moeilijk, maar ik hou van het spel waar ik erg enthousiast over ben, bedankt en typ alsjeblieft, like het scherm en installatiescherm zodat je dat ook kunt spelen
Dit spel is heel leuk omdat je tandpasta op een tandenborstel kan doen en nog veel meer. 🤩🦄
Ik geef het 5 sterren omdat ik heb direct ging spelen vond ik het SUPER LEUK en dankjewel makker van deze game 🤗🤗🤗
Kut-spel